Zwartbles schapen Lot en Saskia

Op 21 mei hebben we afscheid genomen van onze lieve oude Zwartbles schapen Lot en Saskia. Lot had al een tijd last van haar artrose en de pijnstillers hielpen steeds minder en Saskia was al een tijdje helemaal blind. Ze zaten al lange tijd samen op een privé-weide omdat de drukte teveel was voor onze oude dames. Maar nu onze Lot ook niet meer wilde eten, hebben we het moeilijke besluit genomen om ze samen in te laten slapen. Ze zijn op de boerderij geboren en hebben bij ons een prachtig lang leven gehad. We zullen jullie missen!